חנויות ומרכזי מסחר יודעים, שבכדי למשוך לקוחות אליהם, עליהם לספק להם חווית קנייה. סופרמרקט נושאי ראשון מסוגו, עומד להיפתח בארה"ב והוא לוקח את המשימה עד הסוף: הוא מבטיח לקונים חווית קנייה אותה לא ישכחו לעולם.

חברת הפנאי והבידור Meow Wolf האמריקאית, מתכננת לפתוח בתחילת 2021 סופרמרקט בלאס וגאס – Omega Mart, אשר יתפרש על שטח של 52,000 מ”ר. מאחר והיא עוסקת בבידור ואין לה ניסיון קמעונאי, הרי שבהודעה לעיתונות מבטיחה החברה “סיפור עלילה עשיר באלמנטים סיפוריים וטכניים, עם מבחר מוצרים בעלי יכולת מוזרה להגשים את רצונות הלקוחות מעבר למצופה.”
זה לא יהיה סופרמרקט טיפוסי, אלא סופרמרקט נושאי, כזה המציע מעל מדפיו מוצרים מוזרים ומשונים, כמו פרחים עם שיניים ועיניים או בשר עוף מטוגן ומעוטר בקעקועים. אם לשפוט לפי סרטון טיזר שמפורסם באתר שלה, מדובר במוצרים אשר יספקו חוויה אמנותית. לדברי דוברת החברה “אמנים מלאס וגאס ומכל רחבי העולם משתפים איתנו פעולה בהקמה, בכדי ליצור חוויה בלתי נשכחת.” מדובר בעשרות אמנים מהעולם, הכוללים מוסיקאים. מטרתם להציע לקהל הלקוחות חווית קנייה, אותה לא ישכחו לעולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
עובד מוזיאון פוטר לאחר שתלה אמנות משלו במוזיאון
חדשות
עובד מוזיאון פוטר לאחר שתלה אמנות משלו במוזיאון
  הטכנאי בן ה-51, עבד במוזיאון Pinacotek der Moderne במינכן וצייר מחוץ לשעות העבודה.
יוטיובר שכר את כל הפירמידות המצריות, כדי לצלם סרטון
חדשות
יוטיובר שכר את כל הפירמידות המצריות, כדי לצלם סרטון
  קברי הפרעונים בפירמידות בגיזה, מצרים, מתוארכים לשנת 2000 לפני הספירה. היוטיובר האמריקאי MrBeast,
אנונימי תרם 3.54 מיליון דולר למוזיאון, כדי שהכניסה לילדים תהיה בחינם
חדשות
אנונימי תרם 3.54 מיליון דולר למוזיאון, כדי שהכניסה לילדים תהיה בחינם
  נדיב אנונימי תרם 3.54 מיליון דולר למוזיאון Milwaukee Art Museum, כדי שהכניסה לילדים

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*