לרגל יום החיוך העולמי, המותג להיגיינת השיניים והפה קולגייט, יוצא בקמפיין הפרסומי #FreeYourSmile שלו, המבקש לחזק את הביטחון העצמי ולעודד את מצב הרוח. בקמפיין משתתפים אנשים אותנטיים מן השורה, המתגאים במאפייני השיניים הייחודיים שלהם, כולל פלטה, רווחים בין השיניים וחיוכים א-סימטריים.

 

קולגייט מקווה להדגיש בכך את יופיו של החיוך אצל כל אינדיבידואל, ללא קשר לסטנדרטים חברתיים. מחקרים רפואיים בנושא, מוסיפים גם יתרונות בריאותיים הקשורים לחיוך ומגבירים את חשיבותה של יוזמה זו.
מסעות הפרסום של קולגייט נעים תמיד סביב מוטיב החיוך – אם זה Smile Out Loud, עם הוייה המתגרה והחוצפני ועד לקמפיין שהציג אנשים מאותגרים, שהצהירו שכאשר אמרו להם “אתם לא יכולים – חייכנו”.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
“מגדל הירח” בשמורת הטבע בסין
השראה
“מגדל הירח” בשמורת הטבע בסין
  המעטפת שלו משקפת את הצורות העדינות של עלי המנגרובים שבסביבתו. פלטפורמות תצפית הממוקמות
אמן יצר פלישה של אלפי פנדות מנייר, לערים בעולם
השראה
אמן יצר פלישה של אלפי פנדות מנייר, לערים בעולם
                       
האומנות שיוצרות הציפורים בטבע
השראה
האומנות שיוצרות הציפורים בטבע
  הסיפור מאחורי תמונת הציפור הויראלית באירלנד צלם הספורט עטור הפרסים James Crombie, סיקר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*