הצלם האמנותי האוסטרלי George Byrne, החי בלוס אנג'לס, מציג תערוכת יחיד בשם Synthetica, המשלבת אלמנטים של דז'ה וו, ריאליזם קסום ואמריקנה ב-Show Gallery בלוס אנג'לס.

 

הצילומים נותנים כבוד למקורות הצילום האנלוגי, תוך שהם מבקשים לערער על תפיסת המציאות הקונבנציונלית, במיוחד בתקופה העדה לנוכחות ההולכת וגוברת של טכנולוגיה ואינטליגנציה מלאכותית. בעידן שכל צילום מרשים מעורר מיד את החשד שהוא נוצר באמצעות AI, בירן מתחיל בצילומים שעשה במצלמת Pentax 67 שלו וחיבר לקולאז’. התמונות המתקבלות הן בעלות בהירות חיה של יצירות אמנות מודרניות, ההופכות נופים ומרחבים יומיומיים להפשטות ציוריות, מציגות מראות מוכרים מנסיעות בדרכים ברחבי ארה”ב, עם איכות חלומית.
ביירן מציג את המלאכותי שזור בטבע, את האורבניות של לוס אנג’לס, שזורה בטבע ובנופים מנסיעותיו בכבישי המדינה – עמק המוות, הפארק הלאומי ילוסטון ועד הרובע הקובני של מיאמי – נופי חלומות מבוזרים ללא מיקום מובחן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
טקסטיל־אמנות־טקסטיל: מבטים על אז ועכשיו / ד”ר איה לוריא
אמנות
טקסטיל־אמנות־טקסטיל: מבטים על אז ועכשיו / ד”ר איה לוריא
  מערך תערוכות חדש במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, כולל חמש תערוכות המספקות מבטים היסטוריים
מאיירים מכל העולם, קוראים לשחרורה של הקריקטוריסטית האיראנית אתנה פרג’דאני
אמנות
מאיירים מכל העולם, קוראים לשחרורה של הקריקטוריסטית האיראנית אתנה פרג’דאני
  אתנה פרג’דאני Atena Farghadani, אמנית וקריקטוריסטית איראנית אקטיביסטית, נעצרה באלימות על ידי סוכני
דיוקנאות של ילדים בשוליים בבנגלדש
אמנות
דיוקנאות של ילדים בשוליים בבנגלדש
“אני מצלמת את אלה החיים בשולי החברה. יש להם חיוכים אמיתיים, רגשות, הם עברו

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*