I
394
הצורה והתוכן - תכנון מבני חינוך וציבור בישראל - אדריכל גדעון פובזנר
עמוד ראשי
I
תוכן עניינים
4
הצורה והתוכן תכנון מבני חינוך וציבור בישראל - מבוא
8
01 המאבק בניכור | מערך של בתי כיתות
14
בתי־ספר ככפר
16
בתי־ספר יסודיים חד/ דו־קומתיים
26
בתי־ספר תיכוניים חד/ דו־קומתיים
30
בתי־ספר יסודיים דו־קומתיים
36
בתי־ספר תיכוניים דו־קומתיים
40
בתי־ספר תיכוניים תלת־קומתיים
44
02 המאבק בניכור | הקשר לחצר
48
בתי־ספר ביתנים חד־קומתיים
50
קשר ישיר לכיתות
56
בתי־ספר יסודיים חד/ דו־קומתיים
58
בתי־ספר תיכוניים חד/ דו־קומתיים
68
בתי־ספר תיכוניים דו־קומתיים
72
בבתי־ספר תלת־קומתיים במגרש שטוח
74
ניצול הטופוגרפיה בבתי־ספר דו־קומתיים
76
ניצול הטופוגרפיה בבתי־ספר דו/ תלת־קומתיים
78
ניצול הטופוגרפיה בבתי־ספר תלת־קומתיים
80
חצרות פנימיות
98
יצירת חצר
104
03 הקשר למקום
110
כניסה מזמינה ומכובדת
112
סביבה כפרית
116
סביבה מדברית
120
סביבה הררית
124
תרבות ארכיטקטונית
126
רגישות אורבנית | יצירת כיכר שכונתית
132
רגישות אורבנית | יצירת כיכר לישוב
138
רגישות אורבנית | יצירת מרכז למועצה כפרית
140
רגישות אורבנית | רקמה פנימית ומופע עירוני
142
רגישות אורבנית | דילמת הרחוב הראשי
148
השתלבות בטופוגרפיה | מבנה מדורג
152
השתלבות בטופוגרפיה | חצר לכל ׳בית כיתות׳ בכל קומה
156
החיבור אל הנוף
158
04 הגיאומטריה של חללי הלימוד
162
לימודים בחלל פתוח
164
כיתות משושות
176
כיתות מתומנות
178
כיתות טרפזיות
184
כיתות מחומשות
188
שיטת הח' הפתוחה
190
05 יצירת מרחבים רב תכליתיים – הפיכת הטרה לנטו
192
מבואות בבתי־ספר ביתנים חד־קומתיים
194
מערך של מבואות וחצרות פנימיות
204
מבואות בבתי־ספר חד/ דו־קומתיים
210
מבואות בבתי־ספר דו־קומתיים
212
שיטת המניפה
214
הפיכת הנגטיב לפוזיטיב
216
שיטת הרקמה הספוגית
220
06 ארכיטקטורה של מחסור
226
שיטת הביתנים
228
הפיכת הנגטיב לפוזיטיב
234
שיטת הרקמה הספוגית
236
שיטת המניפה
248
אופטימיזציה של מבנה הכיתה
254
07 חינוך מיוחד
262
הפרעות התנהגות והפרעות רגשיות קשות
264
חינוך מיוחד דרגה 2
268
חינוך מיוחד דרגה 1
270
קריה לחינוך מיוחד
276
על הרצף האוטיסטי
282
תיכון על הרצף האוטיסטי
288
על הרצף האוטיסטי
292
08 אולמות ספורט
296
09 מבני ציבור
343
פובזנר אדריכלים
388
עמוד אחורי
394
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=