85 / 84 ). לעומת 20%( שגם מתקשים להתמודד עם חידוש בדרך ניהול ההוראה שלהם זאת מורים שבאופיים הם נוטלים סיכון, הם כאלה שגם מוכנים לחדש בשיטת ). למורים בעלי אופי ניטראלי לא הייתה עמדה נחרצת. הם 80%( הוראתם מהמקרים. התוצאה המעניינת ביותר, 50%־ הסכימו להטמיע את המחשב ב מראה שכל המורים מוכנים להטמיע חידוש במערכת ההוראה שלהם, כאשר של המקרים בעבר. הצלחה מביאה להצלחה. 100%־ החידוש הוכיח את עצמו ב על בסיס תוצאות אלה פיתחנו את התאוריה: "איים של הצלחה". הנחת היסוד הייתה שהמטרה הראשונה של כל פרויקט היא – להבטיח הצלחה. ההשפעה הדומיננטית על ההחלטה להטמיע חידוש, היינו, להשתמש במערכת חדשה, היא הידיעה שהמערכת כבר נוסתה ככל שהמערכת זוכה להצלחה גדולה יותר, כן בעבר וזכתה להצלחה. גדל הסיכוי שמספר המתנגדים להטמיע את המערכת יקטן. התוצאות מראות , מספר המתנגדים 100% כי במערכת בה הניסיון הקודם מראה הצלחה של להטמיע אותה יהיה נמוך ביותר וכמעט לא משנה מה נטייתו האישית של מקבל ההחלטה. איים של הצלחה
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=