Offir, B., & Katz, Y.J. (1990). Computer oriented attitudes as a function of risk-taking among Israeli elementary school teachers. Journal of Computer Assisted Learning, 6, 168-173 במאמר הוצג שאלון שתוקף שמטרתו היתה לבדוק אופי של מורים ביחס לנכונותם לקחת סיכון. אוכלוסית הנבדקים חולקה באמצעות השאלות לשלוש קבוצות: מורים שמוכנים לקחת סיכון, מורים ניטראליים ומורים שלא מוכנים מורים. נוסף למיונם של 80 לקחת סיכון כלל. במחקר שקיימנו השתתפו המורים לפי קריטריון של נכונותם לקחת סיכון, בדקנו אצל כל המורים באיזו מידה הם מוכנים לשלב את המחשב להוראה בכתתם. התוצאות היו מעניינות ומסוכמות בגרף המצורף: ניתוח הגרף הראה שמורים שבאופיים אינם מוכנים לקחת סיכון, הם כאלה 100% 50% 20% 50% 80% 100% 0% Predicted level of success in IT usage Lo-Level Teachers Med-Level Teachers High-Level Teachers All Teachers אישיות המורה כלוקח סיכון ועמדה כלפי הטמעת שינוי
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=