הקדמה / פרופ׳ ניב אחיטוב 9 הקדמה/ פרופ' עמנואל גרינגרד 11 "קרן ילדנו" ושותפותה בפרויקט הלמידה מרחוק / 12 פרופ׳ דוד קאסוטו פתח דבר 14 כך זה התחיל... 16 צורכי הישרדות ושיטות לימוד 21 ההיסטוריה של התפתחות שיטות הלמידה תאוריות מדעיות – אמת מקודשת? 25 סוקרטס – קשר בין מדע ודת 26 ואז הגיע דור הידע האם יש חוקיות בשינוי? 27 במה טעו כלכלנים 30 פרדוקס הפרודוקטביות 32 הקשר בין שיקולים פדגוגיים ומחשבים 34 הצורך בפיתוח מערכות ללמידה מרחוק 42 חשיבות המחקר 43 מערכות ללמידה מרחוק כסביבת מחקר 45 כיצד מתפתחת תאוריה מדעית? 62 בניית תכנית לימוד 64 מחקר כמורה דרך 66 עקומת הלמידה ככלי לקבלת החלטות 77 איים של הצלחה 82 תאוריה היא לא רק תאוריה 85 חשיבותו של המורה המתווך 88 שילוב המחשב בפרויקט לשיפור "הדימוי העצמי הלימודי" 93 פתח לנו שער בעת נעילת שער 97 מקורות 103 תוכן העניינים
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=