41 / 40 הופנה להסבר נוסף שמופיע בדף 110 לומד שלא ענה נכון על השאלה בדף הועבר אוטמטית לתרגול נוסף 210 ומכאן לאחר שנתן את תשובתו בדף 210 . אם לא 120 . אם הלומד עמד במשימה הוא הועבר חזרה לשיעור לדף 220 בדף להסבר נוסף, כאן היו ללומד שתי 230 הועבר לדף 220 עמד במשימה של דף אופציות – או להוכיח שהבין את חומר הלימוד במקרה זה הלומד הועבר חזרה ). אם לא עמד במשימה הועבר לשיעור אחר. שהעניק את 120 לשיעור, (לעמוד הידע במתודה וברמה שונים. פרופ' יעקב שוויקה (הוגה ומפתח של פרויקט השו"ת באוניברסיטת בר־ אילן, עליו האוניברסיטה קיבלה פרס ישראל) שחדרו סמוך היה למעבדה שלנו, התלהב מהמערכת והזמין בעלי ענין לראות אותה בפעולה. כך הגיעו אלינו לביקור ד"ר קארלוס זורע – מאלרון, נציגים מהחברה לישראל, מחברת אלביט, מבזק ועוד. בביקורו של פרופסור יוסף רביב, ראש מעבדת המחקר של Authoring Language בטכניון, הוא העיר את עינינו וציין את התוכנה IBM כיפה במיוחד, כנוחה לשימוש בידי עורך השיעורים, אך לעומת זאת, כך אמר: הקשר בין שיקולים פדגוגיים ומחשבים
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=