שלושה גורמים עיקריים תרמו לקשיים שעמדו בפני תהליך שילוב המחשב בחינוך: . המחשבים נוצרו כדי להתמודד עם דרישות השוק המסחרי ולא לצרכי 1 ההוראה. עלות בנית השיעורים לכן, הייתה גבוהה מאוד כיוון שעדיין לא )Authoring Language( היו שפות תכנות מתאימות לכתיבת חומרי לימוד וכן רמת הגרפיקה הייתה נמוכה. . ניהול תהליך של שילוב המחשב בחינוך נשלט על ידי אנשי מחשבים, 2 ששמחו על הנושא החדש והאטרקטיבי שהזדמן בדרכם, אלא שמולם עמדו מורים ואנשי חינוך אשר הידע שלהם היה מוגבל באותם זמנים בנושאי המחשב. מהצד השני, אנשי המחשבים שלטו בנושא הטמעת המחשבים
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=