ברוך אופיר - שינוי

/ 104 105 ): עיבוד שטח ועיבוד עומק בתהליך למידה בהוראה 2002( , הרפז יפעת ■ מרחוק במערכת סינכרונית לעומת תהליך למידה בהוראה מרחוק במערכת א־סינכרונית. ): קשר בין מטרות ההוראה והתאמת ההוראה לצרכי 2012( , ונגרוביץ ניבה ■ הלומד, לבין תחושת "מרחק ההבנה ההדדית" של מרצים בסביבת למידה מרחוק לעומת סביבה מסורתית. ): ציפיית מסוגלות לעומת ציפיית תוצאה של סטודנטים 2005( , חיבה לימור ■ הלומדים בשיטה מתוקשב בהשוואה לסטודנטים הלומדים בשיטה מסורתית. ): הקשר בין תלות ואי תלות שדה והשפעתם על רמת 2006( , חקק אושרת ■ שיפור התפיסה החזותית באמצעות תוכנה גרפית תלת ממדית. ): הנעה והישגים בקר תלמידים הלומדים מתמטיקה בשיטה 2006( , יערי זהר ■ משולבת (למידה מרחוק ושיטה מסורתית), לעומת תלמידים הלומדים בשיטה המסורתית. ): ניתוח אינטראקציות המופיעות בשתי סביבות הוראה: למידה 2003( , לב יוסי ■ מרחוק באמצעות ועידת־וידיאו, ולמידה פרונטלית. ): התנהגות לא מילולית של מרצה ותפיסת הסטודנטים אותו, 2002( , לב יעל ■ באינטראקציה הכיתתית, בהוראה מרחוק באמצעות ועידת וידאו ובהוראה פרונטלית. ): אימון לתווך הדדי והשפעתו על אינטראקציה בין 2019( , מורדוך עצמון לאה ■ עמיתים ועל מוטיבציה ללמידה בסביבה מתוקשבת בכתה. ): לימוד מיומנויות הבנת הנקרא באמצעות מחשב – השפעת 1997( , משה ענת ■ למידה מתווכת על הישגי תלמידים. למידה מתווכת על הישגי תלמידים. ): קשר בין גיל ותהליכי אינטראקציה בלימוד באמצעות 2003( , עשת ענת ■ אינטרנט. ): השפעתם של סוגי משוב שונים (משוב לתוכן, משוב 2007( , צייכנר אורית ■ ליכולת ומשוב למאמץ) ושל גורמים אישיותיים על הישגים, שביעות רצון והתמדה של תלמידים בסביבת לימוד מרחוק. ): ניתוח רכיבי תווך באינטראקציה לימודית, המתקיימת 2018( , שמיר אורית ■ בין תלמידים הלומדים בצוותא, בבית ספר יסודי, באמצעות למידה מרחוק.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=