ברוך אופיר - שינוי

103 /102 מקורות ): השפעה של סביבת למידה מרחוק על ייחוס גורמי הצלחה 2004( , אלפי ענת ■ וכישלון שח סטודנטים. ): השפעת סביבות למידה בהוראת ספרות על הדמיון ועל 1998( , אפללו מיכל ■ פעילות הדמיונית. ): קשר בין גיל ותהליכי אינטראקציה בלימוד באמצעות 2003( , עשת ענת ■ אינטרנט. ): הקשר בין רמת יצירתיות,למסוגלות עצמית ועמדות 2004( , אשכנזי שרון ■ תלמידים כלפי למידה באמצעות מערכת למידה מרחוק. ): ניתוח רכיבי תיווך בקרב תלמידי בית הספר תיכון 2014( , בן־חיים אריה ■ הלומדים באמצעות מערכת למידה מרחוק אֿסינכרונית, שמוריהם הוכשרו בפעילות תווך, לעומת תלמידים שמוריהם לא הוכשרו בפעילות תווך. ): הקשר בין הישגים בלמידה מרחוק לבין עמדה כלפי שיטת 2006( בנטוב ענת ■ הלימוד ותחושת כשלון לעומת תחושת הצלחה. ): הקשר בין סגנון קוגנטיבי ועמדות, לבין הישגים 2000( , בצלאל־רוזנבלט רחלי ■ בהוראה מרחוק. ): השפעה של סביבת למידה רגילה וסביבת למידה 2005( , ברט אינגריד ■ מרחוק על איטראקציות מרצה-סטודנט התומכות בהיבטים קוגנטביים ומטהקוגנטיביים של תהליך הלמידה בקרב סטודנטים באוניברסיטה. ): הקשר בין מסוגלות עצמית וסגנונות חשיבה של תלמידים 2003(, ברקת איריס ■ לבין הישגיהם הלימודיים בקורס הכרת המחשב הנערך בסביבה של הוראה מרחוק. ): חשיבה יצרתית כגורם בקביעת המתודה של שימוש 1994( , גולוב מיתקה ■ במחשב בהוראה. ): השפעה של לימוד באמצעות מערכת ללמידה מרחוק, 2007( דוידוב רגינה ■ בהשוואה ללמידה מסורתית, על דמוי עצמי והישגי תלמידים. .2013 , ): קיצור תולדות האנושות, הוצאת דביר 2013( הררי נח ■

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=