האמנות הכהה של HR Giger, פנטסטית ויוצרת עולם אחר. התרגום שלה לאדריכלות ועיצוב פנים, משיג את אותה תחושה. כך זה במיוחד בבר-מסעדה של המוזיאון לזכרו, בשאטו סנט ג'רמיין, Gruyères, שוויץ.

הדימויים הדרמטיים שלו, מעצבים את הפנים כולו, עם עצמות שדרת שלד, המשמשות לצלעות תקרה מקומרת בטירה עתיקה; החלל הוא משהו בין חורבן עתידני ומערה נסתרת פרהיסטורית.
גייגר חרג מבד הציור שלו והאמנות שלו שימשה את דבי הארי, את עטיפת אלבומם של אמרסון, לייק ופאלמר ואת הדימויים בסרט “חולית” של דייויד לינץ’ – במאי אפל ומצמרר בעצמו. גייגר בעצם למד אדריכלות ועיצוב תעשייתי, כך שטוב שאת החיזיונות המחרידים שלו, הוא ביטא לא בהם, אלא באמנות.

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
האדריכלית שבנתה בתים מבד
עיצוב פנים
האדריכלית שבנתה בתים מבד
  העבודות הידועות ביותר שלה, The Live-in-Environment (1971) ו-Wiz Bang Quick City #2 (1972),
בית כמו מבצר, על חוף בכווית
עיצוב פנים
בית כמו מבצר, על חוף בכווית
  התכונות המבצריות אופייניות לבתי המפרץ הצפוני, השואפים לפרטיות ודיסקרטיות, כשהקירות העבים והגבוהים מספקים
מושבת הבתים הצומחים מהאדמה בטאוס
עיצוב פנים
מושבת הבתים הצומחים מהאדמה בטאוס
  הקהילה האוטופית בונה בתים שאינם משתמשים בדלק מאובנים או מייצרים פסולת. באתר המשתרע

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*