נציבות הסחר האיטלקית ואתר d+a דומוס מציגים: ויטרינה של מיטב חברות העיצוב האיטלקי, לשירות האדריכלים והמעצבים בישראל. יצרניות איטלקיות של ריהוט, תאורה, אבן ושיש, טקסטיל ועוד, מציעות פתרונות מיוחדים לפרויקטים בישראל, מבתי מלון, משרדים ומסחר ועד למגורים. תוכלו להנות כאן, מקשר ישיר למיטב הפתרונות האיכותיים והייחודיים, מותאמים אישית לצרכיכם.

ריהוט איטלקי בהתאמה לפרויקטים בישראל

 

עיצוב תמיד היה חלק מהתרבות האיטלקית. תעשיית העיצוב ברחבי העולם עוצבה על ידי מעצבים איטלקיים ולמדינה הזו הייתה השפעה ארוכת טווח על תעשיית העיצוב. בכל שנה, העולם מחכה בקוצר רוח ליריד הבינלאומי במילאנו, כדי לגלות את הדבר הגדול הבא בעיצוב.
המעצבים האיטלקיים הם מהשורה הראשונה, הנותנים מענה לכל הצרכנים ברחבי העולם, מבעלי אמצעים כלכליים מוגבלים, המחפשים דילים ועד לצרכני היוקרה המחפשים סמלי סטטוס.
ההיסטוריה היא חלק גדול מהסיבה שאנשים מעריכים מותגים איטלקיים. מסורת, סודות משפחתיים ותפיסות עיצוב חדשניות, הם חלק מהסיבות לפופולריות של כל חברה איטלקית. בנוסף, האיכות, העמידות והאינדיבידואליות של סגנון פריטי העיצוב האיטלקיים, הפכו אותם למפורסמים ברחבי העולם.
העיצוב האיטלקי מבסס את יסודותיו על עסקים קטנים בניהול משפחתי, שבהם הסודות נשמרים בקנאות. חלק מהעסקים המשפחתיים הללו התפתחו, והפכו לאייקונים אמיתיים של עיצוב היוקרה.

 

כל עולם האמבטיה, של חברת devon&devon

 

כנסו לויטרינה

 

באמצעות “חלון הראווה לעיצוב האיטלקי”, מעצבי הפנים הישראלים, יוכלו להנות מקשר ישיר למיטב הפתרונות האיכותיים עבור הפרויקטים שלהם. מהר מאד תגלו שהמעצבים האיטלקיים מומחים ביצירת יצירות אמנות ייחודיות. זה לא נדיר שחברות איטלקיות מספקות פריטים מותאמים אישית ללקוח בהתאם לצרכיו. היכולת של האיטלקים לייצר יצירות אמנות ייחודיות, הפונות למגוון רחב של טעמים ידועה.
לעיצוב האיטלקי יש תחושה מסורתית ונצחית. טרנדים הם אולי משהו נחמד, אבל שום דבר לא משתווה לסיפוק שבבעלות מוצר קלאסי, שאינו מאבד מאיכותו והרלוונטיות שלו עם הזמן.
אנחנו נביא לכם כאן מבחר יצרניות איטלקיות, חלקן עם היסטוריה של שנים רבות, לצד מותגים חדישים יותר. המשותף להם, הוא איכות מוחלטת ועיצוב ללא תחרות, או במילים אחרות: Made in Italy.

 

מיטב החידושים עבורכם בויטרינה

 

 

שדרגו את הפרויקט שלכם עם היצרניות האיטלקיות בויטרינה

 

לכל הכתבות בקטגוריית בתים מעוצבים
+כתבות מומלצות
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
עיצוב, אופנה ומיתוג
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
  בני הזוג סיגלר גרו אז באזור פניסולה בפלורידה והם גם רצו שהבית החדש
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
עיצוב, אופנה ומיתוג
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
בתים קטנים יותר בעוד שבית גדול יותר היה תמיד סימן להישג אישי, הרי שהבתים
אדריכלות יפנית עכשווית: 8 יצירות איקוניות של Kengo Kuma
עיצוב, אופנה ומיתוג
אדריכלות יפנית עכשווית: 8 יצירות איקוניות של Kengo Kuma
  Kengo Kuma (נולד ב-1954) הוא אחד מהאדריכלים היפניים הבולטים בסגנון האדריכלי העכשווי. הוא

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*