עבודותיו של המעצב הגרפי והמאייר הישראלי, החי ועובד בלונדון, נומה בר (1973), מתנוססות באפיקי התקשורת הבולטים בעולם, הוא עטור פרסים בינלאומיים, אייר למעלה ממאה שערי מגזינים, שערי ספרים (כמו ספר של מורקמי), פרסם למעלה מ-550 איורים והוציא שלושה ספרים על יצירותיו. הוא עובד על קמפיינים פרסומיים עבור חברות כמו אפל, גוגל, סוני, נייקי, יבמ וקוקה-קולה.

 

עבודתו הראשונה בסגנון שבזכותו יזכה מאוחר יותר להכרה בינלאומית, נעשתה כנער; בזמן ששהה במקלט במהלך מלחמת המפרץ 1990-91, הוא השתמש בסימן הרדיואקטיבי כדי ליצור דיוקן מינימליסטי של סאדם חוסיין.
עבודתו של בר פשוטה בצורה מטעה: הצבעים שטוחים, פרטים מינימליים ואימג’ נגטיבי – תמונות שלעתים קרובות נושאות משמעויות כפולות שאינן גלויות מיד.
בר עצמו מתאר את גישתו “תקשורת מקסימלית עם מינימום אלמנטים.” הוא משווה את עבודתו לסרטים האילמים של צ’רלי צ’פלין ואומר שהיכולת של צ’פלין ‘לספר סיפורים ללא מילים’ היא משהו שהוא מנסה לחקות בעבודתו שלו.
את עבודתיו אפשר לראות במיטב העיתונים והמגזינים – Time Out London, BBC, Random House, The Observer, The Economist ו- Wallpaper*.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית תרבות
+כתבות מומלצות
השחרור והתחייה של הנשים הבוליביאניות, ה- Cholitas
תרבות
השחרור והתחייה של הנשים הבוליביאניות, ה- Cholitas
  למרות שהאפלייה שלהן המשיכה עוד מאז הכיבוש הספרדי, מאות שנים, הן נלחמו על
איצ’יגו איצ’י היפני, מלמד להוקיר כל רגע בחיים
תרבות
איצ’יגו איצ’י היפני, מלמד להוקיר כל רגע בחיים
  התפישה הזו מאפשרת לנו להוקיר את הזמן שלנו ביחד ולא לקחת אותו כמובן
הטרנד האגואיסטי של לא לשים זין
תרבות
הטרנד האגואיסטי של לא לשים זין
  זמן קצר לאחר שעזבה את עבודתה המצליחה כעורכת ספרים, קיבלה Knight השראה לכתוב

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*