מלון יוקרה במנהטן או דירה בלב חולון? מסתבר שממש לא חייבים לארוז מזוודות ולעלות על מטוס כדי לזכות במנה הגונה של הוויבים המפנקים בלוקיישנים הכי שווים בחו"ל. מעצב הפנים רועי לוי יצר עבור זוג ובנם דירה בהשראת מלונות בוטיק יוקרתיים, והתוצאה? חלומית.

מי מאיתנו לא חולם להתעורר מידי בוקר בסוויטת אירוח מפנקת של אחד ממלונות הבוטיק השווים? ובכן, עבור בני זוג בשנות ה-50 לחייהם ובנם המתבגר מדובר במציאות. מעצב הפנים רועי לוי, בעל סטודיו לתכנון ועיצוב פנים המתמחה בדירות יוקרה ובתים פרטיים תכנן עבורם סביבת מגורים מוקפדת, מדויקת לפרטי פרטים וחווייתית בה השכיל לשלב אלמנטים ייחודיים ומונומנטליים שמקנים לה מראה על זמני.

 

 

“הדירה היא דירה חדשה מקבלן שעברה התאמות, על מנת להתאים אותה לצרכים, לחלומות ולמאווים של בני המשפחה”, אומר לוי. “ליוויתי את בני הזוג כבר בשלב הבניה, רבים מהשינויים בוצעו תוך כדי הבניה ואחרים, בפרט התקנת הגמרים, בוצעו לאחר קבלת המפתח. מטרת העל היתה ליצור בית מוקפד שישדר תחושה של בית מלון מפנק במיוחד”.
במקור תוכננה הדירה כדירת חמישה חדרים אך בעצה משותפת החליטו לוי והלקוחות לבטל את אחד החדרים. כך נוצרו שני חדרי מאסטר מרווחים, חדר אירוח נוסף וחלל ציבורי רחב ידיים ומואר.

 

תמונות הארונות באדיבות דלקוב

 

“הקונספט הוא מודרני, מלא בשיק. הבית מפנק ומאובזר למשעי במערכות מתקדמות כמו חימום תת רצפתי ומערכות מיזוג VRF חדשניות” מסביר המעצב. “בחלל הציבורי השתמשתי באריחים בגודל של 1.2/1.2 מ’ במראה בטון. בסלון יצרתי קיר כוח floor to ceiling בגובה של 3 מ’ בו משולבים מסך הטלוויזיה ומתחתיו קמין. חלקו התחתון עשוי פורניר עץ אלון ובטון שחור וחלקו העליון צבוע בתנור בשילוב חריטת פסים א-סימטריים שבוצעו ב-CNC. החריטות הללו יוצרות טקסטורה יפה ובנוסף מעלימות את החיבורים בין חזית לחזית. מבעד לכל חזית מסתתרים שפע של מקומות אחסון, החזיתות הן למעשה דלתות נסתרות הודות לחריצים שמקנים להן מראה אחיד”.

 

 

 

תמונות הארונות באדיבות דלקוב

 

החיפויים בחלל הציבורי עשויים נגרות בגמר צבע בשילוב פורניר בגוון שחור שמוסיף עניין ודרמה בחלל. אורכו של הקיר המרכזי הוא 7 מ’ ובסופו קיר מחופה נוסף בו נסתרת דלת הכניסה. בהמשך המטבח, שגווניו הותאמו לצבעוניות המרשימה בחלל.
“כמחצית מהחלל הציבורי חופתה בנגרות עם טקסטורה שיצרה כאן מראה ייחודי ומרשים”, אומר המעצב. “המטבח פרללי ותוכנן כשני סטריפים מקבילים- אחד, קיר גבוהים והשני משמש כאי. מוצרי החשמל ששולבו הם אינטגרליים. במרכז המטבח שולבה יחידת קונספטה- ציר דלת מיוחד שנכנס לדופן הארון, שם מצויה פינת הקפה אותה ניתן להותיר פתוחה או לסגור בעת הצורך. האי חופה משטח פורצלן שממשיך כדופן וגם כחיפוי קיר שמגיע עד לגובה התקרה. במשטח העבודה כיור וכיריים אינדוקציה שקועות”

 

 

 

 

 

תמונות הרהיטים באדיבות: elita living

 

 

 

 

 

תמונות הרהיטים באדיבות: elita living

 

אורכה של החזית שמהווה גם את ציר יציאה למרפסת היא כ-9 מ’. לוי עטף אותה בווילון בד במראה פשתן בגוון אבן. מערכת הישיבה בסלון מרופדת בד ברולה בגוון אבן ועור הפוך בחלקה התחתון. שולחנות הסלון העגולים עשויים עור בשילוב פורצלן. לוי תכנן פינה נוספת המשמשת כפינת קפה- במרכזה שולחן ושתי כורסאות עור, מאחוריהם ספריה עשויה פליז ועץ שיוצרה בהתאמה אישית. עליה מונחים פרטי חן ואקססוריז נאים.
תקרת החלל הציבורי כוללת דיטיילים מיוחדים ואלמנטים של תאורה טכנית ופסי צבירה שקועים. מעל האי מרחפים גופי תאורה במראה מתכתי בגבהים שונים ובטונים משתלבים שונים.

 

 

הכניסה לחדרי השינה נעשית דרך דלתות קו 0 עם משקוף נסתר, שנטמעות בהרמוניה מושלמת בחזית אותה בחר לוי לעצב במראה מתכתי בגוון שחור מט מרצפה עד תקרה. חדר הממ”ד משמש בחדר אורחים ועבור הבן תוכנן מאסטר בשטח של כ-22 מ”ר.

 

 

 

שטח מאסטר השינה החלומי של בני הזוג הוא לא פחות מ-33 מ”ר. רצפתו חופתה פרקט אלון וצורת המלבנית של החלל אפשרה להשתמש באחת הפאות לטובת ארון הזזה מרשים במידותיו ויופיו אותו בחרו המעצב ולקוחותיו לייצר בארונות דלקוב: “יחד עם המעצב יצרנו ארון בעיצוב מיוחד במינו, ממש כמו בבית מלון יוקרתי”, אומר תמיר רז, סמנכ”ל השיווק של רשת דלקוב. “אורכו כ-3.5 מ’ ודלתות ההזזה עשויות זכוכית מושחרת שמוסיפה מימד ייחודי ודרמטי. באחת הדלתות שתלנו מסך טלוויזיה, כשהוא כבוי החזית נותרת אלגנטית ואחידה. בתוך כך שילבנו בארון פרופיל הזזה מיוחד ונסתר- בשונה מארונות רגילים, בהם הפרופיל משמש גם כידית פרופיל, זה שהותקן כאן הוא מינימליסטי ונסתר. כאשר הדלתות סגורות כלל לא רואים אותו. הפתיחה נעשית בעזרת ידית ג’וליה אינטגרלית אשר שקועה בתוך הדלת”.

מול הארון המרשים תכנן לוי ויטרינת זכוכית בגוון אפור ובה דלת הזזה עם פרזול בגוון שחור מט המשמשת כדלת כניסה לחדר הרחצה. כך, אזור הרחצה משתקף מבעדה: “את חדר הרחצה חיפינו באריחים מדוקקים גדולים מרצפה עד תקרה, בגוון שחור מט ובמידות 1.20/2.80מ’, כך יצרנו מראה אחיד עם מינימום ניתוקים. ארון האמבט עשוי אלון טבעי ומהווה הד לרצפת הפרקט, על גבו כיור מונח וברז בגוון ROSE GOLD.

המרפסת, שמשתרעת לאורך כל הדירה, מפנקת במיוחד ומשמשת את בני המשפחה לאורך כל עונות השנה. לוי השכיל לשלב בה חימום תת רצפתי, מערכת מיזוג אוויר, פרגולת ישיבה וכן מטבח חוץ מאובזר, שתי פינות ישיבה ובריכת זרמים.

הלקוח: זוג בשנות ה-50 לחייהם ואחד מילדיהם
היכן: חולון
שטח: 130 מ”ר+ מרפסת בשטח 50 מ”ר
תכנון ועיצוב: רועי לוי
ארון במאסטר הורים: ארונות דלקוב
ספרייה וריהוט: רשת ellita living

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
עיצוב פנים
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
  בני הזוג סיגלר גרו אז באזור פניסולה בפלורידה והם גם רצו שהבית החדש
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
עיצוב פנים
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
בתים קטנים יותר בעוד שבית גדול יותר היה תמיד סימן להישג אישי, הרי שהבתים
אדריכלות יפנית עכשווית: 8 יצירות איקוניות של Kengo Kuma
עיצוב פנים
אדריכלות יפנית עכשווית: 8 יצירות איקוניות של Kengo Kuma
  Kengo Kuma (נולד ב-1954) הוא אחד מהאדריכלים היפניים הבולטים בסגנון האדריכלי העכשווי. הוא

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*