איך רותם המעצב העסקי חשיבה עיצובית ושפה חזותית, כמענה וכמשפיע על האתגרים והאינטרסים העסקיים. כולנו מכירים עיצובים איקוניים, כמו דף הבית הצנוע של גוגל או חווית המבקרים בדיסנילנד. אלה הם תזכורות לאופן שבו עיצוב חזק יכול להיות בלב ההצלחה המסחרית של עסקים ולהשפיע על הביצועים הפיננסיים שלהם. בגודש המידע כיום, רק העיצובים הטובים ביותר בולטים וחברות זקוקות ליכולות עיצוב מתוחכמות יותר מאי פעם.
בעידן ה-e-commerce, כשאנחנו קונים יותר ויותר באינטרנט, לחוויית הקנייה, שמעצב הפנים יוצר לחנות, יש חשיבות גדולה בהצלחתה.
הרבה חנויות יודעות לייצר את החוויה, אבל כל מעצב טוב יודע שהיא לא שווה הרבה בלי קנייה בסופה. הקנייה היא החוויה המרגשת ביותר, גם את הקונה – ותמיד תמיד גם את המוכר.
המפגש מדבר עם מעצבים שיודעים לעצב חווית עבודה וחווית קנייה מוצלחת, על האופן בו עיצוב חזק יכול להשפיע על ההצלחה המסחרית של עסקים.
אדריכל ירון אלדד
אלדד חושב מחוץ לקופסא אך תוך שימוש מוקפד, מדוד ומרוסן, גם כשהוא מפגיש בין שפות שונות של חומרים.
בוגר אוניברסיטת תל-אביב ובעל משרד פרטי משנת 2008. זוכה “אות העיצוב הישראלי 2017”, על עיצוב חנות למוצרי תינוקות ונוער, המחבר בין קוביות משחק של ילדים, לבין מכולות וארגזי הובלה ימיים, של היבואנית. אתר
סטודיו HuBe
שחר יעקבי מתמחה במיתוג ועיצוב לעסקים וייצור אלמנטים בהתאמה אישית, עבור משרדים וחללים עסקיים.
הסטודיו משלב יכולות עיצוב גראפי עם עיצוב חלל, המובילים ליצירה חופשית, רעננה ומפתיעה כל פעם מחדש. זוכי “אות העיצוב הישראלי 2014”, על עיצוב רהיט ממוחזר. אתר
להרשמה
שימו לב, המפגש הבא יתקיים ביום שני ולא ביום שלישי כרגיל, שהוא ערב יום הזיכרון.
ההשתתפות חינם, אבל יש להירשם מראש אך ורק בפרטים מלאים – מלאו פרטיכם המלאים בעמוד זה בתיבה משמאל.
שימו לב – חובה למלא פרטים מלאים. הרשמה ללא כל הפרטים לא תיקלט (גם שם פרטי וגם שם משפחה, מקצוע וכד’).
אנחנו חוזרים ומדגישים את זה שוב –
חובה למלא פרטים מלאים (גם שם פרטי וגם שם משפחה, מקצוע וכד’). הרשמה ללא כל הפרטים לא תיקלט.
מספר המשתתפים מוגבל. האירוע מיועד לקהל מקצועי. מערכת המגזין שומרת את הזכות לאשר נרשמים באופן סלקטיבי, על פי שיקוליה.
אימייל da.magazine.office@gmail.com
פגשו את האדריכלים הטובים ביותר, שיחלקו אתכם את הסיפור שלהם, ההצלחות, הכישלונות ותובנות מקצועיות
כנסו לספרית הווידאו וצפו: המפגשים שהיו – ושיהיו