IHI היא יצרנית תעשיות כבדות לשימושים מגוונים, עם התמחות מיוחדת בתחום האנרגיה, תשתיות חברתיות, מכונות תעשייתיות וחלל. הלקוחות שלה הם בעיקר עסקים, היא מתוודעת רק לעתים רחוקות לצרכן הרגיל. זאת למרות שהיא מעורבת בחיי היומיום שלו במגוון דרכים שונות. באסטרטגיית הפרסום של סטודיו NENDO לחברה, הם החליטו על תמונות למודעות המבוססות אך ורק על הלוגו של החברה; IHI האותיות בגופן כחול.
רעיון זה נבע במקור מהדמיון של אותיות הלוגו לפרופיל קורת הפלדה H-המשמש לבנייה. בדיוק כמו פלדה מבנית המשמשת לבניית מבנים, מושג זה אפשר לסטודיו להרכיב מגוון רחב של דימויים חזותיים.
כל תמונה מגיעה עם הצהרה אחת: לנוף העירוני רחב ידיים – “התקדמות ברמת חיים עשויה מ-IHI”, לגשר שחצה את הים – “מאות השנים של בטיחות עשויות מ-IHI”, למטוס בטיסה -“חופש בשמיים עשוי מ-IHI “. מודעות אלה מופיעות כפרסומות בעיתונים על עמוד שלם במשך 3 ימים ברציפות, כמו גם בשלטי חוצות ואף עוטפים אוטובוסים. בטלוויזיה מככב הלוגו ללא קריינות או כיתובים, באנימציה, שנעשתה בתהליך קפדני של משחק עם 2000 לוגויים ביד.