רצפות מעוטרות בענן ומסלולי הליכה זוהרים, הם חלק מבית Defhouse, בית במילאנו המיועד לקבץ ביחד משפיעים צעירים ברשתות החברתיות. מה שמוגדר כ"התפאורה האידיאלית להפקת תוכן", מיועד לשבעה משפיעים - כולם בין הגילאים 16 עד 19 - המשתפים את דבריהם באפליקציות מדיה חברתית כמו Instagram ו-Tik Tok.
את Defhouse הקימה חברת המדיה Web Stars Channel WSC. זה הבית הראשון מסוגו באיטליה, אבל בתים כאלה כבר קמו בלוס אנג’לס בארה”ב. בתים מפוארים אלה מנוהלים בדרך כלל על ידי סוכנויות מדיה, המשכירים את החדרים לכוכבי מדיה חברתית מבטיחים ושם, בתמורה ליצירת תוכן מקוון פופולרי, הסוכנות יכולה לעזור לדיירים לסגור עסקאות של חסויות משתלמות עם מותגים.
הקונצפט העיצובי של הבית שייך למנהל האמנותי John Pentassuglia, בשיתוף האדריכל המקומי Emanuele Tresoldi. הם ביקשו חיבור בין “יוקרה לפופ” ואהבו את הדפוסים הגיאומטריים והצבעים העזים של קבוצת ממפיס, קולקטיב העיצוב משנות השמונים. כמובן שחשוב היה שהעיצוב יצטלם יפה באינסטגרם.
בארה”ב זכה הקונצפט להצלחה כבירה ולמעלה משלושה וחצי מיליארד צפיות ברשתות החברתיות נרשמו בשנת 2019 לבית כזה.
“הבית הוא גן העדן שלנו, תפור במיוחד עבורנו”, קובעת סימון ברליני, משפיעה בת 20, כוכבת TikTok עם שני מיליון עוקבים.
למרות שני מיליארד ההורדות ברבעון השלישי של 2020 ל-TikTok, הרי שהרשת החברתית המומלצת ביותר היא הסינית – שבסין מכונה Douyin – והיא גם האפליקציה שהורידו הכי הרבה השנה, אפילו יותר מאשר את זום.