להרמת הפרויקט "ורוד וכחול" שלה, האמנית הדרום קוריאנית Jeong Mee Yoon, בילתה יותר מ -10 שנים בצילומים של נערות ונערים קוריאניים ואמריקאיים, מוקפים בחפציהם.

בעומס הגרוטסקי וההומוגניות שלהם, התמונות מעלות שאלות לגבי סטראוטיפים מגדריים מחד גיסא ועל הרגלי הצריכה מאידך גיסא.
ורוד לנערות, כחול לבנים: יון החלה את הסדרה בשנת 2005, המראה כיצד שיווק גלובלי מצליח בקידום דיכוטומיה צבעונית זו, השולטת על חדר המשחקים של ילדים מניו יורק לסיאול. התמונות מראות כיצד השימוש הסמלי של סכימות צבעים מן הגיל המוקדם ואילך, מוביל ליצירת זהות מגדרית.
נדמה שהנערות והנערים נבלעים בתוך המסה העצומה של אותם חפצים מוכרים: נסיכות למיניהן, הלו קיטי וברבי בחדרי בנות וגיבורי אקשן ופריטי ספורט כחולים בחדרי הבנים. הסדר והאחידות שבתצלומים, נראה כאילו מדובר במרכולת של חנות צעצועים ולא סביבה ביתית של ילדים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
פסלים מנירוסטה של מים מושפרצים
תרבות
פסלים מנירוסטה של מים מושפרצים
  הפסלים בגדלים שונים, חלקם מונחים על הדום בגלריה, מותקנים בפארק ציבורי או תלויים
פסלי ענק של טביעת אצבע, כסמל לאחדות אנושית, בהודו
תרבות
פסלי ענק של טביעת אצבע, כסמל לאחדות אנושית, בהודו
  האמנים מוסיפים “טביעת אצבע היא סמן אישי עמוק של זהות, חתימה ייחודית שמבדילה
צלם משתמש ברחפנים, כדי “לצייר” עם לייזר ציורי אור בשמים
תרבות
צלם משתמש ברחפנים, כדי “לצייר” עם לייזר ציורי אור בשמים
  בעבר, הצלם הרכיב נורות LED לרחפנים ואילו המעבר לשימוש בלייזרים, אפשר לו ליצור

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.