Devon&Devon היא חברה איטלקית שבסיסה בפירנצה, אשר מעצבת ומייצרת מוצרים יוקרתיים ופתרונות מותאמים אישית לבית ולאמבטיה. לחברה סניפים בלמעלה מ-80 מדינות, לצד רשת של אולמות תצוגה של מותג יחיד וחנויות שופינג בערים החשובות בעולם, כגון מילאנו, רומא, פירנצה, לונדון, פריז, ניס, קופנהגן, המבורג, וינה, שיקגו, תל אביב ושנגחאי.

הקולקציות השלמות והמתואמות לצרכי הלקוחות, מציעות לאדריכלים, מעצבי פנים וקבלנים, רהיטי אמבטיה, אביזרים סניטריים, אמבטיות, רצפות וחיפויים, אביזרים וחפצי לייף סטייל שנוצרו במיוחד עבור פרויקטי המגורים והמלונאות האקסקלוסיביים ביותר.
לאחר שסיפקה מוצרים ופתרונות מותאמים אישית לחדרי האמבטיה של המלונות היוקרתיים בעולם, Devon&Devon תרמה לאחרונה להפיכת השהות של לקוחות ליחידה במינה ובלתי נשכחת, בסנט רג’יס ההיסטורי ברומא, שעוצב מחדש על ידי Pierre-Yves Rochon, של מלון שלוסהוטל בברלין, בפטריק הלמן, מה-Ritz במדריד (שהרסטייל שלו בוצע על ידי הסטודיו של Gilles & Boissier) ושל Raffles, המלון האייקוני בסינגפור מאז 1887.

 

פרויקט Portrait Milano Lungarno Collection חברת המלונות של משפחת פרגאמו, מאת  Arch. Michele De Lucchi בעיצוב פנים של Interior design by Arch. Michele Bönan

 

שירותים
Devon&Devon מלווה את הבחירות העיצוביות של לקוחותיה, בפתרונות עיצוב פנים בלעדיים, מלאים ומתואמים ועם תשומת לב יוצאת דופן לכל פרט ופרט בפרויקט. הקולקציות כוללות מוצרים לסביבת האמבטיה (אביזרים סניטריים, אמבטיות, מקלחונים, ברזים, מיקסרים וראשי מקלחת; רהיטים וקונסולות) ופתרונות ייעודיים לכל הבית, כמו רצפות וחיפויים בשיש, קרמיקה ועץ; טפטים ורהיטים; מראות, מנורות ותאורת קיר ובוטיק שלם של חפצי בית ולייף סטייל, בהשראת הסגנון האייקוני של המותג ופילוסופיית חיים, המורכבת מפרטים שעושים את ההבדל.
Devon&Devon, שהוקמה על ידי שני אדריכלים, היא בעלת תרבות העיצוב ב-DNA שלה. מסיבה זו, לצד המגוון הרחב של הקולקציות האקסקלוסיביות, החברה מציעה ללקוחותיה עיצוב של פתרונות תפורים, בעלי התאמה אישית. זהו שירות ייחודי, אשר Devon&Devon מסוגלת להציע הודות לשרשרת האספקה ​​הקצרה של עובדיה, המתמחים בתחומם, מקפידים על איכות ובעלי אוריינטציה איכותית וכן, צוות של אדריכלי החברה המרכז אותם, עוקב מקרוב אחר כל שלב בבנייה.

השווקים שלנו
אירוח – FF&E ו-Fit-Out של חדרי אירוח ושטחים ציבוריים במלון
מגורים – FF&E ו-Fit-Out של בתי יוקרה
אדריכלים ומעצבי פנים

צור איתנו קשר
יש לשלוח את העתק הפנייה שלכם לאימייל dna.land2024@gmail.com
אנא אל תהססו לפנות אלינו דרך הטופס המקוון שלהלן עם כל בקשה שעשויה להיות לכם על המוצרים, שירותים, שיתופי פעולה או פניות כלליות.

Devon&Devon
Contact: Simone Di Gregorio
Tel / cell: 39+ 335 7242951
E-mail: simone.digregorio@devon-devon.com

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית Made in Italy
+כתבות מומלצות
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
עיצוב, אופנה ומיתוג
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
  בני הזוג סיגלר גרו אז באזור פניסולה בפלורידה והם גם רצו שהבית החדש
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
עיצוב, אופנה ומיתוג
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
בתים קטנים יותר בעוד שבית גדול יותר היה תמיד סימן להישג אישי, הרי שהבתים
אדריכלות יפנית עכשווית: 8 יצירות איקוניות של Kengo Kuma
עיצוב, אופנה ומיתוג
אדריכלות יפנית עכשווית: 8 יצירות איקוניות של Kengo Kuma
  Kengo Kuma (נולד ב-1954) הוא אחד מהאדריכלים היפניים הבולטים בסגנון האדריכלי העכשווי. הוא

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*