סרטון של יוגי בלבוש קל, שקוע במדיטציה באמצע סופת שלגים בהרי ההימלאיה, הפך לוויראלי באינטרנט ועורר ויכוח סוער על האותנטיות שלו והאם זו מניפולציה דיגיטלית של AI, או שהיוגי עטוף השלג, אכן מצליח לשמור על שלווה כזו, באחת הסביבות הקשוחות של פני כדור הארץ.

האמרה הישנה “צריך לראות כדי להאמין”, פשוט לא חלה יותר בעידן של הבינה המלאכותית וטכנולוגיית Deepfake, המאפשרות ליצור כמעט כל דבר ולגרום לו להיראות אותנטי. מגישי חדשות בטלוויזיה מבינה מלאכותית ומשפיענים דיגיטליים ברשת, הם חלק מהמציאות החדשה הזו ואנשים מפקפקים כשעולה לרשת משהו לא שגרתי ותוהים אם זה אמיתי.
הוויכוח סביב הסרטון הוויראלי הזה עלה לכותרות של כלי התקשורת הממלכתיים בהודו, עד שארגון Kaulantak Peeth פרסם הצהרה שהצילומים אמיתיים והיוגי Satyendra Nath, שייך לארגון ועושה מדיטציה בהרי ההימלאיה המושלגים ב-22 השנים האחרונות. תלמידו של היוגי, Rahul, שצילם את הסרטון הויראלי, הוסיף שהוא רק אחד מתוך כמה סרטונים שהוא צילם לאורך השנים. במקרה זה, סיפר כי המאסטר יצא למדיטציה ומאחר והחלה להשתולל סופת שלג, הם מיהרו אליו כדי לסייע לו להיחלץ מהמקום ומצאו אותו לתדהמתם שקוע במדיטציה. התלמיד צילם את רבו בטלפון הסלולארי שלו.
מסתבר שזה אינו היוגי הראשון והאחרון שעושה מדיטציה בקור הקיצוני בהרי ההימלאיה, אבל הסרטון של תלמידו של המאסטר היה מרשים במיוחד ולכן זכה לפרסום כה רב. עבור היוגים של ההימלאיה, השלג הוא סמל לאחדות, אמת ושלום והמדיטציה בשלג מעוררת בהם אנרגיה מיוחדת.

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מקומות
+כתבות מומלצות
חריץ סדוק מעוצב בחזית בניין חדש של MAD
מקומות
חריץ סדוק מעוצב בחזית בניין חדש של MAD
  כאשר הדיירים חוצים את הבניין מהקומה ה-6 עד ה-9, הם נטמעים בסביבה מעוצבת
זאהא חדיד מתכננים ציון דרך תרבותי בניו טשקנט, אוזבקיסטן
מקומות
זאהא חדיד מתכננים ציון דרך תרבותי בניו טשקנט, אוזבקיסטן
  העיצוב של המרכז משקף קשר למסורות הספרותיות והמוסיקליות של אוזבקיסטן, במיוחד במסורת המוזיקה
האי היווני שנלחם להיות לא פופולארי
מקומות
האי היווני שנלחם להיות לא פופולארי
סביר להניח שהאי Skyros, הגדול מבין איי ספוראדס, לא מוכר לכם, בהיותו יעד חופשה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*