26/01/2024 00:00 - 21:00 פרנקפורט, גרמניה

התערוכה הבינלאומית Ambiente, הגדולה והחשובה בתחום מוצרי הצריכה והמילה האחרונה בתחום עיצוב הבית והמתנות, מתקיימת ב- 26-30.1.24 בפרנקפורט. בשנה החולפת הציגו בתערוכה 4700 מציגים מ- 89 מדינות, מתוכן 24 חברות ישראליות. הן נהנו מקהל מבקרים בן 144,000 אנשי מקצוע מ-161 מדינות.

 

התערוכה הקרובה מחולקת גם הפעם לשלוש קבוצות:

Giving – מתנות: אביזרי אופנה לו ולה, צעיפים, חגורות, כובעים, תכשיטים, שעונים, משחקים, תיקים, קישוטים, מוצרי טיפוח ויופי, נרות, עיצובים ברוח צעירה ועכשווית, מתנות, אביזרים ועוד.

 

 

Living – עיצוב הבית: אביזרים ורעיונות לריהוט ועיצוב הבית ברמה גבוהה, קישוטים, מוצרים למסיבות ולחגים, פרחים, נרות, מוצרים לאירוח מחוץ לבית, תאורה וטקסטיל, ריהוט ואביזרים בעיצוב חדשני ומוצרים מעוצבים.

 

 

Dining – כלי אוכל: מוצרים למטבח המודרני ולשולחן האוכל, אביזרי טקסטיל למטבח, כלים לבר ולשתיה, מתנות גורמה, כלי בישול ואפייה, טיגון וצלייה, מכשירי חשמל למטבח, סכו”ם, כלי הגשה מזכוכית, פורצלן, קרמיקה, קריסטל, כסף וגם פלסטיק מודרני, כלים חד פעמיים, אביזרי ניקוי ואחסון, משקל ומדידה, כלים ואביזרים המיוצרים בנפח גבוה.

 

2023 Ambiente Dining

התצוגה בתערוכה היא אף פעם לא דומה לתערוכה קודמת והיא מחדשת תמיד. יריד מוצרי הצריכה הבינלאומי המוביל מספק גם חוויה מרתקת, לצד סקירה כללית של השוק הגלובלי, על ידי התבוננות ביחסי הגומלין הדינמיים בין מוצרים ועיצוב, דגשים ואירועים.
אלה הסיבות בזכותן מגזר מוצרי הצריכה נפגש בפרנקפורט. עם תחילת השנה, Ambiente קובע את סדר היום ומשקף את ההתפתחויות האחרונות, אם זה בנושאים, סגנונות החיים והטרנדים הפופולריים ביותר – למעשה, כל מה שחשוב להצלחה העסקית העתידית שלך.
כיריד הסחר של מוצרי הצריכה המוביל והבינלאומי ביותר, Ambiente עוקב אחר כל שינוי בשוק. אזורי האוכל, המגורים, הנתינה והעבודה עונים על הצרכים של קמעונאים כמו גם של משתמשי קצה מסחריים. Ambiente מציעה מגוון ייחודי של אספקה, ציוד, רעיונות ופתרונות. היריד מציג מגוון גדול של מוצרים עבור חללי מגורים וכיווני סגנון שונים. זה פותח אפשרויות רבות על ידי הגדרה והתייחסות לנושאים המרכזיים של המחר: קיימות, סגנון חיים ועיצוב, עבודה חדשה, קמעונאות עתידית והרחבה דיגיטלית של סחר.

 

עיצוב פנים

 

מתחם בנושא working – סביבות עבודה ומשרדים

 

עתיד סביבות העבודה

Ambiente מייצרת ווייב, אשר מקדם זרימה קבועה של אינטראקציה, סינרגיה ושיתוף פעולה פוטנציאלי. המציגים בתערוכה נעים בין שחקנים גלובליים לבעלי מלאכה נישתיים. ציבור הסחר כאן כולל קונים ומקבלי החלטות מכל סוגי הסניפים ברחבי שרשרת ההפצה, וכן קונים מסחריים מהתעשייה, נותני שירותים ומבקרים מומחים כמו אדריכלים, מעצבי פנים ומתכנני פרויקטים.

 

2023 Ambiente-Dining

 

מוצרים ברי קיימא

 

הרצאות

 

תאריך אחד. מקום אחד. שלושה ירידים: ambiente בירידי פרנקפורט 2024
לאור הצלחת התערוכה הקודמת, גם השנה שלוש התערוכות תתקיימנה במקביל –
Ambiente / Creativeworld / Christmasworld
בואו לפרנקפורט להתרשם מהחדשנות הכוללת של מגוון המוצרים הרחב בעולם מוצרי הצריכה.

גלו את התערוכות המקצועיות של העתיד:
ambiente.messefrankfurt.com
christmasworld.messefrankfurt.com
creativeworld.messefrankfurt.com

talbar@talbar.co.il
Tel. +972 (0) 775621900

להרשמה ליריד