בתים עם כיפות עטופים בלבן ומוקפים בים כחול, זה נראה כמו סנטוריני ביוון, אבל הבריזה של האקלים המדברי הלוהט והקליגרפיה הערבית על השילוט, מסגירים את מיקומו האמיתי של האי: באמצע הדרך בין עיר הבירה אבו דאבי והעיר דובאי השוקקות ובמרחק שעת נסיעה מבירת איחוד האמירויות הערביות, נפתח לאחרונה אי הנופש Anantara Santorini Abu Dhabi Retreat והוא משלב את הרוגע והקסם של האי היווני סנטוריני, עם יוקרה של האמירויות והסטנדרטים היוקרתיים שבהם Anantara ידועה.

 

 

22 חדרי אירוח וסוויטות מפוארים ואלגנטיים, מציעים חדרי אירוח מרווחים – של 43 ל-63 מ”ר לחדרים ו-255 מ”ר לסוויטות, עם פרטיות, נוחות ושירות שאין שני להם, כולל משרת 24 שעות ביממה לכל אורח.
התענוגות הקולינריים במסעדות המלון, אף הם מגוונים. חלקם פונה לאוהבי המטבח הערבי וחלקם כולל מנות קלאסיות מיוון ותמצית הבישול הים תיכוני.
במלון יגידו לכם שהאי היווני באמירויות, סנטוריני אבו דאבי, יותר אטרקטיבי ובכל מקרה יציע לכם הרבה יותר פרטיות, מאשר האי היווני המקורי והמפורסם ביוון, העמוס עד גדותיו מתיירים בקיץ. המחירים בו הם כ-$800 ללילה והוא מיועד אך ורק למבוגרים, מעל גיל 18, אפילו למשפחות.

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
דודות
מקומות
דודות
לאתר הסטודיו                        
זוג האמנים שעשה אהבה ומהפכה: Jean Tinguely & Niki de Saint Phalle
מקומות
זוג האמנים שעשה אהבה ומהפכה: Jean Tinguely & Niki de Saint Phalle
  האספן Roger Nellens היה נצר לשושלת הבלגית שקימה את אתר הנופש Knokke-le-Zoute. ב-1928
המנהג היפני お歯黒 Ohaguro, להשחיר את השיניים
מקומות
המנהג היפני お歯黒 Ohaguro, להשחיר את השיניים
    השחרת שיניים נעשתה לרוב בתקופת ההתבגרות, בעיקר כדי לשמר את השיניים עד

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*