עם תקציב של יותר מ -1.25 מיליון $ ארה”ב, מסגרת זמן של שנתיים, בניין קיים בן 20,440 מ”ר, הפרויקט היה אחד מהמרתיעים. הוסיפו לזה את העובדה, כי הלקוח הוא אחד השחקנים המרכזיים בענף הדיגיטלי התחרותי הסיני – אשר בדרך כלל לא ידועים במתן תשומת לב רבה למיתוג או עיצוב – יחד עם הדרישה “לתרגם לשפה פיגורטיבית את המציאות של האינטרנט כקטליזטור החשוב לשינוי בחיים ובחברה שלנו.”
אבל כל זה לא הרתיע את האדריכל האיטלקי Alberto Puchetti, לקבל את המשימה הזאת ולעצב את הסניף בהונג קונג של חברת האינטרנט הסינית Arboit. תפקידו היה ליצור עבור מטה החברה מקום עבודה ל-200 אנשי צוות, כולל משרדים ואולמות תצוגה.
האזור העיקרי של הפרויקט, תפס מחצית משטח קומת הקרקע של הבניין כולו. מרחב זה כולל את הכניסה ללובי, משרדים, חדרי ישיבות, חדר הבקרה של שרת הענן, כמה ביתנים עבור התקנות מולטימדיה המציגים את שירותי החברה בתוך חדר של 180 מעלות, גלריה להצגת אביזרים של ענן, מסכי וידאו 3D עשויים כדורי פלסטיק, ביתן וידאו אינטראקטיבי, שני שולחנות תצוגה להצגת מודלים ארכיטקטוניים של התוכניות העתידיות של החברה עבור פארקים תעשייתיים.
קונספט העיצוב המתעופף בשמים, נבע מן הסוללות של שרתים, המזמזמים בצליל מונוטוני מהדהד המזכיר נהמת מטוסים. עפים דרך השמים הפך לנושא שדרכו המעצבים תרגמו את הרעיון של הכביש הדיגיטלי, כזרם של נתונים החוצים את השמים לשרת את חיינו.
המעצבים תיארו זאת: “הפרויקט הוא חגיגה של האינטרנט כזרם של שטח מעביר מידע ואנשים מעורבים במציאות שלא מן העולם הזה, מוצאים את עצמם הולכים על עננים”.
הצבעים בפרויקט לבנים עם שבעה גוונים של כחול – צבע המותג. החריג היחיד הוא צינורות הקירור הצבעוניים, בניסיון לעורר אווירה שמחה וחיובית.
ב -30 מטרים של המנהרה המקשרת בין התצוגה ללובי הכניסה, מבט אווירי על העיר גואנגזו מכוסה עננים, מוקרן על הרצפה. כאשר המבקרים הולכים על זה, חיישנים מגיבים בתנועת עננים וחשיפת העיר במבט הציפור.