האדריכלות מתפתחת כל העת ומתאימה עצמה לתנאי הסביבה. לכל אקלים יש צרכים ספציפיים הדורשים פתרונות נכונים, לכן אוורור טבעי, למשל, חשוב מאוד בפרויקטים הממוקמים באקלים חם. אחד מהפתרונות הרווחים כיום בעיצוב פנים, הוא השימוש במאווררים. אצל היבואן FlyFans, תוכלו למצוא מגוון רחב של מאווררים חכמים, עם מיטב חידושי הטכנולוגיה, המאפשרים אינספור מצבי אוורור ותאורה, כאשר אפליקצייה יחודית שפיתח היבואן, מאפשרת שליטה חכמה בכל מאוורר - או בקבוצות של מאווררים, אצל בתי עסק.

 

השימוש התדיר במאווררי תקרה בפרויקטים של עיצוב פנים כיום, נובע משלל יתרונותיהם: הם מזרימים את האוויר בחדר, יוצרים משב רוח קר בקיץ וחם בחורף, חסכוניים וצורכים הרבה פחות אנרגיה ממזגנים, יש בהם גופי תאורה מובנים הגורמים להם לשמש גם כפתרון תאורה – והם גם שובי עין בעיצובם, כיום אפשר למצוא מאווררי תקרה בשלל סגנונות עיצוב וגדלים.
הפופולאריות של פתרון איוורור זה, עודד ואתגר את היצרניות בענף, להמציא ולשכלל טכנולוגיות, אשר משדרגות את מאווררי התקרה, לכדי מכשיר איוורור ותאורה היי-טקי, יעיל מאוד, חסכוני, עתיר אפשרויות ומצבי איוורור ותאורה וגם נאה עיצובית.

 

 

 

אחת החברות המובילות תחום זה בארץ, היא בית היבואן FlyFans, אשר מציע לכם כיום את סדרת מאווררי התקרה החכמים הראשונה והיחידה בישראל. למאווררים אלה שלל תכונות חדשניות ומתקדמות, הראשונה שבהם – תוכלו להשתמש באפליקציה ייעודית בעברית, אשר פיתחה במיוחד FlyFans, שתאפשר לכם שליטה בכל תכונות המאוורר, בכל זמן ובכל מקום.
באמצעות השלט והאפליקציה, תוכלו לבחור בין 6 עוצמות רוח, לשלוט בכיוון סיבוב הלהבים (מצב חורף לחימום וקיץ לקירור) ולבחור בפונקציה המדמה בריזה טבעית. גם התאורה המובנית במאווררים, חכמה – תאורת LED עם בחירה בין 3 צבעי תאורה שונים: לבנה, צהובה ואור ביניים, כולל דימר מובנה בשלט ובאפליקציה, לשליטה מלאה על עוצמת האור. תוכלו לתזמן מראש, ליצור ולנהל תרחישי הפעלה חכמים על בסיס יומי, עם פיקוד קולי ושעון שבת, הדלקה או כיבוי כלליים.

 

 

 

 

לבתי עסק, כמו מסעדות ובתי מלון, מציעה FLY-FANS פתרון היברידי ייעודי ובלעדי, המאפשר שליטה מרחוק מכל ובכל מקום, עם שלט ועם אפליקציה ייעודית בעברית לכל מכשיר נייד. הוא מאפשר תפעול מרחוק בכלל מאפייני המאוורר או קבוצות מאווררים לפי ההגדרה והבחירה ושליטה בקבוצות במקביל – הדלקה וכיבוי של המאווררים או התאורה, עמעום ושינוי גוון תאורה, מהירות וכיוון סיבוב הלהבים ועוד.
מאווררי התקרה של FlyFans פופולאריים במיוחד בקרב מעצבי פנים, המשבצים אותם בבתי מלון, מסעדות או וילות יוקרה, בזכות המגוון הרחב של הסגנונות והגוונים שלהם, תוך שמירה על סטנדרט גימור מהגבוהים בעולם. העיצוב משלב בצורה הרמונית חומרים, גוף המאוורר עשוי ממתכת, במראה מחוספס וסטייליסטי, כאשר בצידו הצבעוניות המנוגדת של הלהבים, מעץ טבעי. כל מאווררי התקרה מצוידים במנוע DC – עוצמתי, חסכוני ושקט מאוד.
כל זה ביחד, מקנה למאווררים של FlyFans, שילוב בין פונקציונליות בלתי מתפשרת, לבין עיצוב ייחודי, התפור על פי טעם הלקוח. מעטפת השירות והאחריות מבית FlyFans, כוללת תמיכה באפליקציה שפיתחה בלעדית ועם אחריות מלאה על כל המוצרים.

 

 

 

לאתר היבואן FlyFans
פייסבוק
אינסטגרם

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
תצפית Westerpunt בתכנון סטודיו MOTO
עיצוב פנים ישראלי
תצפית Westerpunt בתכנון סטודיו MOTO
              דה פאן De Panne, בלגיה אדריכלים: סטודיו
חווית האור בעבודותיו של James Turrell
עיצוב פנים ישראלי
חווית האור בעבודותיו של James Turrell
הקנבס עליו יוצר טורל את עבודותיו, הם השמיים והאור הטהור שלהם. האמן ידוע בעיקר
מפגש עם אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים ישראלי
מפגש עם אדריכל רון שפיגל
  “לצד האדריכלות, העיצוב מפנק וכולל חדר ארונות, חדר רחצה מפנק, חימום תת רצפתי,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*