בגבעות שבין הים והרי האלבניים של Vlorë, באלבניה, פרויקט המגורים "העלים The Leaves" של Davide Macullo Architects, נובט כמו עץ ​​חי ומלבלב, משקף את פלטת הצבעים של הטבע שמסביב ומציע חללים פנימיים וחיצוניים, שבהם הטבע תופס את מרכז הבמה והקיימות במרכז.

 

The Leaves, שצפוי להבנות בוולורה, הריביירה של אלבניה, הוא הרחבה של הסביבה הטבעית הדרמטית שלה. המגדל הוא ביטוי אורגני של טבע, אור ומקום, משתלב בשטח, צורתו מגיבה לקווי המתאר הגליים של הארץ ולצמרות העצים. בנוי בשני נפחים משתלבים, הבניין מסתובב על עצמו כדי להציע משטחים רפלקטיביים לאור הים תיכוני, בעוד שחזית היראטית תלת מימדית של אדניות גיאומטריות מאפשרת לצמחייה שופעת להשתרש בתוך הארכיטקטורה שלו. לוחות בטון טרומיים, מוצללים בחמישה גוונים כדי לשקף את פלטת הטבע שמסביב לאורך ארבע עונות השנה, מטביעים עוד יותר את המבנה בהקשר שלו.
העיצוב של מבנה תלת מימדי של צורות גיאומטריות המתפקדות כאדניות לדירות, מנצל את האוריינטציות השונות, את אור השמש הים תיכוני. המבנה, הבנוי בשני נפחים עיקריים המסתובבים סביב עצמם כדי לנצל את עוצמת השמש, תוכנן כך שצבע הבטון הטרומי המרכיב אותו, מתחלק לחמישה גוונים ומשקף את הפלטה הכרומטית של סביבתו.
Vlorë היא הריביירה של אלבניה, השוכנת על הגבעות בין הים וההרים, מול השקיעה. מקום בו יופיו של הטבע כובש את האנשים, מהבריזה של הים ועד לקריאות השחפים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
דמויות בלתי ניראות מציגות קולקציה של אופנה בלונדון
חדשות
דמויות בלתי ניראות מציגות קולקציה של אופנה בלונדון
  הפרויקט משלב אלומיניום, חוטי פלדה ואטבים, הנושאים דמויות בלתי נראות לבושות בקולקציית סתיו/חורף
על הקשר בין הצורה לתוכן, בתכנון מבני חינוך: עם צאת ספרו של אדריכל גדעון פובזנר
חדשות
על הקשר בין הצורה לתוכן, בתכנון מבני חינוך: עם צאת ספרו של אדריכל גדעון פובזנר
      ההרצאות דברי פתיחה. גיורא אוריין, מו"ל     “חינוך, מרחב ומה
גוגל עוזבת את בניין "המשקפת" של פרנק גרי והוא יוצא לשוק
חדשות
גוגל עוזבת את בניין "המשקפת" של פרנק גרי והוא יוצא לשוק
  ככל שהתרבות הארגונית מתפתחת, הצורך בתמריץ להחזיר אנשים למשרד הולך וגובר. עבור גוגל,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.