הנתונים שהיו לפני האדריכל איב ענן: מגרש פינתי קטן בן 400 מ"ר, עם קווי בניין לחוצים, חזית צפונית ומזרחית מלאות אור בפרדס חנה-כרכור, מושבה משופעת באומנים - כך נולד הקונספט העיצובי שלו לחללי עבודה מוצפי אור ועם תקרות גבוהות לאומנים.

 

קונטור קווי הבניין הכתיב למתכנן המבנה, את הוצאת הציר הוורטיקאלי (חלל המדרגות ומעלית) מחוץ למבנה וייצר לו הזדמנות כאומן ליצור אלמנט פיסולי שיגדיר את הזהות של הפרויקט.
“במהלך ביקור באתר, הוקסמתי מנפילת צל עצי האקליפטוס הגדלים בסמוך”, מספר ענן “בתהליך חיפוש המוטיב לחיפוי המדרגות, עלה בתת המודע שלי עץ צומח, רישום חופשי שיצרתי ועיבדתי לחיתוך נייר. בדרך זו המחשתי את החוויה של התבוננות דרך יצירה זו: תחרה עדינה על פני הבניין, אוורירית, מסתירה ומגלה.
היה מאתגר לתרגם רישום חופשי לקבציי מחשב, מבלי לאבד את קו היד הראשוני ולחלק את הקיר שמתנוסס לגובה של 12 מ’ ל-25 חלקים, באופן שהקונסטרוקציה תיעלם מהעין ותותיר את הקו הנקי של היצירה”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
החלל החומרי של פול רודולף / ליעד עיני
אדריכלות
החלל החומרי של פול רודולף / ליעד עיני
  הדוקטרינה הזו קרסה מיד עם אותו גיליון שהציג את בניין המחלקה לאמנות וארכיטקטורה
בית במרכז המשלב מגורים ואמנות, אירוח ופרטיות, פנים וחוץ
אדריכלות
בית במרכז המשלב מגורים ואמנות, אירוח ופרטיות, פנים וחוץ
  בחירת החומרים משלבת בין בטון חשוף לעץ דאגלס בעיבוד מינימלי. השילוב המנוגד בין
מחצבות האבן שנסגרו, הפכו למרחבי תרבות, תיאטרון ומוסיקה
אדריכלות
מחצבות האבן שנסגרו, הפכו למרחבי תרבות, תיאטרון ומוסיקה
  הרשויות המקומיות הזמינו את האדריכלית, להציע שימוש מחודש למחצבות באזור Jinyun – אשר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.