עבור החנות הקבועה הראשונה שלה, הממוקמת בקובנט גארדן בלונדון, רכשה חברת גלידה לונדונית חלל ועיצבה אותו כך שיגלם את הזהות הגחמנית של המותג שלה. התוצאה היא, מקום כמו בחלום, בהשראת איקונוגרפיה של תחנות רכבת בעידן האר דקו, בו המבקרים יוצאים למסע נהנתני של טעמים וטקסטורות.
על עיצוב הפנים אחראים FormRoom, כחלק אינטגראלי של חוויית המותג. הוא מתאים עצמו לעידן האינסטגרם: לוח צבעים מונוכרומטי של גוונים תכולים לבנים ודהויים, משולב במשבצות גאומטריות שחורות בהשראת דפוסי אר- דקו, יוצר את הרושם שנכנסתם לאיור גרפי או תמונה דיגיטלית באינסטגרם ולא למרחב פיזי. תחושה זו מודגשת עם מנות הגלידה שאתם מקבלים, מונחת על ענן לבן של צמר גפן מסוכר (“שערות סבתא”, אצלנו), המתאר את ענן העשן שפולט הקטר.
המעצבים מסבירים “הדרך המהירה ביותר ליצור זהות מותג חזקה, היא כמובן לקחת את מה שהצרכנים כבר מכירים ואוהבים ולהתאים אותו לרוח החדשה של המותג, כך שיספק נקודת מבט חדשה”.
חזותה של תחנת הרכבת מתחילת המאה הקודמת, באה לביטוי גם בריצוף הפסיפסי, שלטים עם הגרפיקה של תחנות הרכבת בעבר, שימוש בזכוכית אטומה המחקה את צורות חלונות הרכבת ומשחקי מילים, כמו הכיתוב “Mind the Melt” המוטבע ברצפה, המאזכר את ההוראה “Mind the Gap”, מהרכבת התחתית האנגלית.
12 Tavistock St, Covent Garden
London
United Kingdom
Photo by Paul Lewis © FormRoom
https://tinyurl.com/y3h924vn