הקמפיין היצירתי, מעניק לבלט הקלאסי טוויסט שובב, מלא בצבע, וסצנות מפתיעות, הכוללות את הבלרינה של דגה ועידן הרנסנס, עם רוקרים בסגנון פאנק והיפ הופ, חללית וחייזרים ירוקים מהמדע הבדיוני.
מסעות הפרסום של הבלט של הונג קונג, תמיד הפתיעו במקוריותם המפתיעה: לציון יום השנה ה-45 לבלט Hong Kong Ballet, יצר הסטודיו לפרסום Design Army, קמפיין חדש, צבעוני ומהנה בשם Tutu Academy, המערב את שפת הריקוד האוניברסלית ומסורתית, לצד תרבות הונג קונגית אותנטית.
בסרט בבימויו של Dean Alexander, מככבת להקת המחול הנודעת בת ה-50 פלוס ומציגה את כישוריה ויכולותיה המדהימות, על רקע אולמות האוניברסיטאות של הונג קונג, הרחבה המדהימה של Tai Kwun ומאגר High Island Reservoir המלכותי. לבושים בתלבושות צבעוניות מנקרות עיניים, עם תסרוקות בהשראת דגי קוי, הרקדנים לוקחים אותנו למסע משמח, המתריס בכוח המשיכה.
סיפור עלילת הסרט מתרחשת באקדמיה לבלט, שם התלמידים מתבטאים באמצעות הריקודים יוצאי הדופן ולאחר מכן, זה מקבל תפנית עוד יותר בלתי צפויה, כאשר עב”ם נוחת וחוצנים מצטרפים לכיתה ומתערבבים בידידותיות ובשמחה עם בני האנוש ואפילו רוקדים ביחד לצלילי “ואלס הדנובה הכחולה” של יוהאן שטראוס.